Door Anneke Bours op 27 februari 2014

Lijsttrekkersdebat Maasgouw

Anneke Bours ging op 26 februari op 3ML in debat met de andere lijsttrekkers, allemaal mannen. In een uur tijd konden de 6 lijsttrekkers hun voornaamste punten naar voren brengen. Voor de PvdA was dat zorg om de voorzieningen voor jong, oud, gehandicapt en werkeloos. Geld voor sociaal beleid mag niet wegvloeien naar andere zaken.

Als u geen zin heeft om die 60 minuten uit te zitten kunt u onze punten opzoeken op deze site onder Standpunten. Anders gaat u naar deze link. U kunt kiezen uit 2 lokale partijen, een senioren partij, een liberaal en een christendemocratische partij. Maar als u lokaal links wil stemmen kunt u alleen terecht bij de PvdA omdat de SP nu nog niet mee wilde doen en ook Groen Links en D66 niet mee doen.

Anneke Bours

Op 25 november werd Anneke Bours door de leden gekozen als eerste vrouwelijke lijsttrekker in Maasgouw. Zij mag de kandidatenlijst aanvoeren voor de verkiezingen voor de gemeenteraad op 19 maart 2014. Anneke Bours, 56 jaar, komt uit Maasbracht en wel meer specifiek uit Brachterbeek. Zij werd door het bestuur voorgedragen als een zeer gedreven en gemotiveerde

Meer over Anneke Bours