13 januari 2014

Welkom op de vernieuwde website van de PvdA Maasgouw!

We zijn dus inderdaad verhuisd. Wel binnen Maasgouw natuurlijk. Er verandert niets aan ons doel: u het in onze ogen belangrijke, politieke, Maasgouwse nieuws brengen. Maar onze website woont nu ergens anders. Kom, ik leid u rond door onze nieuwe, digitale verhuizing. Want wij vinden het wel een verbetering, maar oordeelt u vooral zelf!

Als gezegd verandert er in ons doel niets. Vanaf het ontstaan van de gemeente in 2007 deed de PvdA Maasgouw verslag via onze website www.pvdamaasgouw.nl. In totaal wisten we met die website en bijna 900 artikelen ruim 30.000 ‘unieke bezoekers’ te bereiken. We zouden dus kunnen zeggen, dat we 120% van de burgers in Maasgouw hebben bereikt. Inclusief zuigelingen en alle senioren. Uiteraard is dit nonsense, maar Google Analytics weet ons te vertellen dat we goed bekeken werden. Alleen om het uitgebreide dossier (daar) nog online beschikbaar te houden, zal de oude site nog een tijdje in de lucht blijven.

Maar vanaf nu moet u op maasgouw.pvda.nl zijn! Hier, dus. Uiteraard is de homepage de basis. In het midden staat ons nieuws. Nu dus een korte rondleiding over onze vernieuwde website, maar ook de presentatie van onze kandidaten voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. Naar gewoonte houden wij ook de Maasgouwse raadsvergaderingen en de lokale media in de gaten.

In de bovenste balk op onze vernieuwde site komt dit terug in ons ‘nieuws’. Die staat naast de knop om terug te komen op de homepage. Onze ‘agenda’, die daarnaast staat, wordt natuurlijk aangevuld. Veel belangrijker is het volgende menu, namelijk onze ‘standpunten’. Hier zullen wij de komende tijd ons programma verder presenteren. Onder ‘wie is wie’ staat onze kieslijst, en via ‘onder ons’ kunt u contact opnemen met de PvdA Maasgouw.

Een nieuw jasje kan er leuk uit zien, maar wat kan die? Gelukkig kunnen we op deze site dingen beter. U kunt gelukkig weer reacties geven op onze items. En u kunt ook de sociale media weer inschakelen! Onder elk artikel kunt u ons koppelen met Facebook en Twitter.

Trouwens, wij willen u best uitnodigen om te kijken hoe onze concurrenten het doen. Klik door naar de websites van onze collega’s van Lokaal Belang, het CDA en de VVD. Zoals we al opende, oordeelt u vooral zelf!